مهربانم ...


سکوت

مهربانم

با تو عهدی میبندم نا گسستنی

فراموش نشدنی

و ماندگار

قلبم را به تو هدیه میدهم

به تو که سرتا پای وجودت را ذره ذره دوست می دارم

به تو که روحت را

سرشتت را

عصاره وجودت را میپرستم

و به آن عمیقا عشق میورزم

ای عزیز ستودنی

مهربان ماندنی

نازنین خواستنی

بدان و آگاه باش که من

تو را هیچگاه

هیچ کجا

هیچ لحظه ای

فراموش نخواهم کرد

ولحظه ای از تو غافل نخواهم شد

مطمئن باش

تمام احساسات زیبای من عاقلانه و عاشقانه تقدیم تو مهربانم باد



نظرات شما عزیزان:

Kiana_E.B
ساعت16:56---2 شهريور 1390
سلام عزیزم.خوبی؟
شرمنده اگه یه مدتی بهت سر نزدم.البته ازون جایی که تو هم لوکس بلاگی هستی،احتمالا میدونی مشکلم چی بوده.به خاطر همون مشکل هم یه سری از مطالب و لینکام پاک شده!
نمیدونم برای تو هم این اتفاق افتاده یا نه...من دوباره لینکت میکنم.تو هم اگه تونستی منو دوباره بلینک(امیدوارم اسم وبلاگمو پاک نکرده باشی به این دلیل که اسم تو از لیستم حذف شده.چون من این کارو نکردم.پس از دستم ناراحت نشیاااا.باشه؟)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+نوشته شده در دو شنبه 20 تير 1390برچسب:,ساعت17:8توسط ستاره | |